Saturday 19 November 2011

::luahan hati seorang secret admire::

Corat Coret nur fardieana pada 00:54

Bismillahirahmanirahim.. Assalamualaikum semua.. Dieana dah jatuh hati sebenarnya.. dengan sape? manusie lah? x kan alien? hehe.;. his name is isa.. malu3.... tp diana cuma boleh jadi secret admirer je.. tapi xpe dieana akan terus menyinta..echewahh.. nak tengok orang nye.. here he is..

diana berani luahkan isi hati diana kat blog ni sebab mereka yang kenal diana tak tahu pun diana ada blog dan itu sangat bagus untuk diana, diana harap sangat die tahu perasaan diana dan terima diana tapi xpe lah.. mungkin belum masanya.. isa ketahuilah saya selalu tunggu awak. awak curi hati saya, then awak hilang gitu je, awak memang kejam tapi saya x kesah, saya tetap tunggu awak, saya selalu senyum sendiri bile teringat keletah awk.. hati saya berbunga-bunga bile awak senyum kat saya , saya harap saya dapat ulang kembali saat tu, tapi saya x boleh.
first time kita jumpa masa atok pegi rumah awak untuk mintak tolong ayah awak siapkan rumah atok saya. dieana masa terasa amat lah malas nak bertentang mata ngan awak tapi bile saye curi2a tengok awak, awak senyum je. masa tu pada pandangan saya ah!! lelaki semua sama je. saya keras kan hati saya. then beberapa minggu lepas tu awak n rakan2 kerja ayah awak datang untuk wat umah atok.. saya suka tengok cara awak kerja. awak kerja dengan ketawa gembira awak. 1 hari saya berani kan diri tengok awak maybe awak perasan saya tengok awak tibe awak tengok saya. Saya rasa saat tu saya wat muka macam ni Baru saya sedar senyuman awak sweet sangat. Menggoda saya.. Astagfirullahalazim!! Semenjak tu saya x sabar nak balik sekolah bab boleh jumpa awak. saya gembira sangat3 Hari2 yang saya lalui indah2 belaka . baru saya sedar saya dilamun cinta sampaikan tido pun termimpi awak saya pun x tahu lah kenapa saya obses ngan awak.. saya pasti x dapat lupa masa awak ketuk2 tingkap saya semata-mata nak senyum kat saya, dan saya pasti x dapat lupa tindakan berani mati awak tenung saya depan ayah awak n maksu saya yang garang tu.
Saya rasa saya x dapat lupa muka awak sampai "la ni" Saya harap kita dapat jumpa lagi n awak dapat bagi senyuman awak tu dan pastinya x luput di ingatan saya.. awak tahu? masa saya tahu awak pindah gi uitm saya sedih sangat, nanti awak dah x keje dah.. kite dah x jumpe dah. berhari-hari saya nangis tapi saya x cakap sape2 pun, xde teman kat umah saya xde tempat nak curahat pun.. sa,pai sekarang saya tunggu awak, xpelah saye boleh jadi secret admire pun cukup membahagiakan saya.

0 Orang Cute:

Post a Comment

Asalamualaikum
Leave your love here
Terima Kasih Daun Keladi, Kalau Ada Apa Komenlah Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

dialovas Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei