Friday 18 November 2011

::saat terakhir saat bahagia!::

Corat Coret nur fardieana pada 05:58
Assalamualaikum.. dan hollo people.. i,m back yow!!
dah berkurun "beberape" hari dieana tak wat post bru.. ala x kesah bukan ada orang nak bace pun kan?
ok anyway sepatut nye seblum post yang ni dieana kene wat post yang name nye "dadih syurga" tapi xpe lah excited nak cite post yang ni!
kelas kami 3syafie mengadakan tukar hadiah masa jamuan akhir tahun nanti, hah? xthu tukar hadiah tu camne? ala yang kite wat cabut undi then name yang kite cabut tu kite kene bagi hadiah, paham? bagus.. kalau x paham x tahu lh nk cakap macam mana.
ok nak di jadikan cerita dieana dapat nama kawan baik dieana sendiri iaitu nadiah.. wanna see this girl? here she is..

comel kan? ^_^
birthday die dieana tak bagi apa2 pun, die pernah cakap.. "dieana ko mesti dapat nama aku masa cabutan nama tu nanti" mulut masin betul budak kecik ni = ="
Then aku rase die bahagia bersama warna ungu die.. x caya? cube tengok gamba tu.. ungu kan? ha, tu lah.. orang cakap x caya.so dieana belikan die selendang ungu. Then berkobar-kobar aku nak tahu name aku pada siapa tapi malangnye = =" So pada tarikh 17/nov/2011 berlaku nye jamuan akhir tahun.
kami (geng rama2) eh, dieana lom cite kan pasal geng ni? nanti dieana cite. kami turun tangga untuk ke kantin (kantin tu mak nadia sewa) then afiqah yang sejak azali dikenali sebagai miss overexcited turun dulu maybe die tak perasan kat situ sekumpulan budak laki then budak2 laki tu cakap gini "wei kenduri wei" (sebenarnye cite ni afiqah cite kat kami balik sebab kami belum turun tangga lagi) bayangkan lah afiqah sorang masa tu, ala tapi aku percaya budak laki sekolah aku tu baik2 berlaka kan. asal dieana ingat balek memang sirius gelak! then kami masuk dapur kantin and nad just tutup gtu je. bile kami nak keluar x sangka pulak dorang boleh kunci dari luar (just kancing kan yang tempat kunci mangga tu). kami jerit memang kuat giler,, kenangan xdapat dilupakan. = =" (sebenarnye budak2 laki tu kelas kami sendiri) punye lah kami merayu mintak jasa baik diorang agar lepas kan kitorang pastu sorang ni cakap "boleh tapi ko kene serah diri ko kat aku dulu" tengok? bertapa baik nye perangai diorang kan? Selepas kami dilepaskan dari tahanan atas budi bahasa dan budi bicara kami yang terpaksa tuh akhirnya kami dibebas kan..(oh xkan ku lupa peristiwa pahit itu)
Di akhir majlis jamuan tu ada pemberian tukar2 hadiah dijalankan, nad bukak hadiah tu masa tengah kemas2 majlis (budak2 laki mmg dah x nampak dah) die menjerit masa bukak kotak tu.. shawl ungu kesukaan die, memang patut pun die terkejut. nad,, ketahuilah,.. aku bahagia kalau kau gembira nad.. lagi aku bahagia kalau kau gembira sebab aku nad. (air mata dah bergenang) >_< Mereka2 yg komplot ngan dieana untuk jgn bagitahu nad tu hadiah dari dieana tapi akhirnya dorang bocorkan masa tu jugak.. xleh harap lah dorang nihh.. punye nadiah kejar dieana pusing 1 kelas,, dieana ingat die nak tampar bahu aku macam biase die buat bab tu aku lari heheh,, aku nak simpan kenangan nih.. tapi masa hari tu dieana x dapat hadiah pun bab maybe hadiah tu pada seseorang bab die x datang dan akhirnya dieana tahu nama dieana pada sape, then 18/nov/2011 seseorang tu bagi hadiah nye kat dieana face to face depan mereka2 seluruh kelas,, dieana amik, tapi rase berat semacam so ngan malu2 dieana suruh aiza yang bukak then die punye menjerit 1 dewan boleh dengar. die bagi ular rupenye (mainan je) pastu seseorang tu bagi hadiah yang betul2 tapi macam x caya
so masa rehat dieana masuk tandas ngan mereka2 itu untuk bukak hadiah kut2 ada bom, nanti kalau nak meletup biar sekolah je yang meletup, mereka2 itu pun sibuk nak tahu apa isinya.. lagi sekali menjerit yang dieana dengar,, 1 tandas boleh dengar. seseorang tu bagi pashmina,, serius terkezut... budak yang "macam tu" boleh bagi barang yg mmg diketahui kegilaan zaman sekarang.. terima kasih wei, aku terharu.. so kawan2 dieana yang pikir dieana x dapat hadiah rupenye dapat jugak.. trimas kawan2

0 Orang Cute:

Post a Comment

Asalamualaikum
Leave your love here
Terima Kasih Daun Keladi, Kalau Ada Apa Komenlah Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

dialovas Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei